ARDEN

Sa igar var jag, Lucia och Celestine pa Arden!
Har inte shoppat sa mycket pa lange! Gillar oftast inte att handla for mycket klader utan sparar det hellre till resor och annat men den har gangen blev det ratt mycket for att vara jag hehe.
Sen akte vi hem till mig och at middag med min familj.

Idag har jag bara solat, badat i poolen och tagit det lugnt. Ska gora lite plugg vi har under lovet nu och sen ska jag ta hundarna till parken och ga pa yoga med Mary!

Imorgon ska jag nog ha picknick med Celestine, Lucia och kanske Mary och nagon mer i Elk Grove Park, alskar verkligen den parken. Den ar sa stor med en stor damm och massa barnfamiljer som grillar, spelar baseball och leker med deras hundar. Vi har ju knappt nagon park dar hemma haha. Sen pa kvallen ska vi ha sleepover i Rob's lagenhet och kolla Mean girls for det ar 10th anniversary haha.

Eftersom jag inte har nagot battre for mig just nu far ni lite bilder pa vad jag kopte igar haha (:

Antligen en ny ryggsack efter att ha anvant en trasig vaska i fyra ar..



 
 
 



Kommentarer
Postat av: Ebba

ÄLSKAR SISTA
snyggsnyggsnygg

köp en till mig
hurra
nej det behöver du inte
du hade fått pengarna tillbaka...
jag kommer att sno den
ja
ja
ja
hurra
kul att du uppdaterar

2014-04-16 @ 15:18:55
Postat av: Joel

Om du nu har köpt dig en Nirvanatröja så hoppas jag verkligen att du vet vad Nirvana är! Annars får du ta reda på det innan du kommer hem så jag slipper skämmas!

Svar: klart jag vet vem tror du att jag ar!!
Klara Strand

2014-04-16 @ 21:54:26
Postat av: milldrog

hahaha JOEL….. du vill inte köpa ett sånt där halsband med en drömfångare till moi? I'll pay you ofc <3

Svar: Jovisst kan jag det!(:
Klara Strand

2014-04-22 @ 09:18:41
Postat av: millan.......

eller är det ett armband……….?

2014-04-22 @ 09:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0