OFFICIELLT AVRESEDATUM

Har äntligen bokat flyget till USA nu. Istället för att behöva åka upp till Stockholm, byta i Paris och landa i LAX så flyger jag direkt från Köpenhamn till San Francisco (närmare var jag ska bo), så det var ju skönt. 
Åker den 15 december så då får jag ju fira jul och nyår där iallafall!

De har även sagt att precis när jag kommer så ska vi ner till Los Angeles och O.C för att hälsa på släktingar och så, så får nog fullt upp redan från början då haha! 

Kunde även stanna till i mitten av juli iallafall, sen ska min värdfamilj resa till Skandinavien så kan inte stanna längre! Men de sa att när de ändå skulle dit så kanske de kunde komma och hälsa på mig? haha. Vi får väl se hur det blir med det, är ju en tid kvar.

Mindre än två månader kvar nu då, hoppas den här tiden bara rullar på så jag får åka någon gång nu då!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0