JET LAG


Äntligen framme!
Och vill bara börja med att säga tack till allas fina kommentarer och meddelanden där ni önskat mig lycka till på min resa, betyder jättemycket!

Jag steg upp fem på söndag morgon och åkte sedan mot Köpenhamn, där mitt plan åkte ifrån vid halv ett. Har aldrig varit på ett så stort plan med tre rader och har aldrig flugit så länge(12 timmar) så det var lite nytt! Kollade på minst fyra filmer haha.. Som tur var satt jag jämte en social amerikan som jag pratade med till och från hela vägen.

Väl framme så möttes jag upp av Kathleen och John, det kändes verkligen bra redan från början och jag var faktiskt inte nervös innan.

Jag landade ju i San Francisco vilket är två timmars bilresa från Elk grove där jag bor. Det tog inte lång tid förrän man insåg att man verkligen inte var hemma längre! Stora bilar, många och stora vägar och typiska amerikanska skyltar överallt.

När jag landade var klockan tre på eftermiddagen här och det var ju bra så jag kunde se San Francisco i dagsljus.

Det var hur stort som helst och såg ashäftigt ut med Golden gate-bron och allt. Can't wait till att se mer av den staden senare.

När vi kom hem möttes vi upp av Mary och hennes pojkvän, vi lagade mat och gjorde cupcakes (jag var lagom död då haha). Så direkt efter maten gick jag och la mig.



Kathleen och Mary hade överraskat mig med att dekorera mitt rum med fransk stil för jag hade skrivit att jag älskar Paris och franska, så gulligt!



Har inte tagit så många bilder än och min mobilkamera suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0