FREDAG

Igår hade jag nog en av mina favoritdagar hittills här i USA!

Jag följde med mina hostparents på en släktmiddag i Fair oaks och de var verkligen så mysiga! Man kände sig hemma direkt och som en i familjen. Efter vi ätit så spelade jag biljard med Alex och Aleana, som var i min ålder. Ville verkligen inte åka därifrån haha, trivdes så himla bra!

Idag har jag varit och shoppat med Kathleen, Kelsey och Mary på deras amerikanska mellandagsrea! Hittade så himla mycket, så svårt att bestämma mig för vad jag ville ha.. Men slutade med att jag köpte två tröjor som ursprungligen var för 300 kronor, för bara 60 kronor helt sjukt!

Men något som är sjukt tråkigt är att min mobilkamera är sönder och nu verkar det som om min systemkamera också är det! Har haft den i sex år och den bestämmer sig för att bli konstig nu:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0