COUNTDOWN

Nu är det fredag kväll och har precis kommit hem från stan. 
Idag har jag sagt hejdå till de flesta av mina vänner, har några kvar som jag ska säga hejdå till imorgon med. 
Varken jag eller mina vänner kan fatta att jag faktiskt åker, så det blir inte så seriösa avsked haha. 

Imorgon blir det packning och avskedsmiddag som gäller.
Får packa 23 kg tror jag, varav 5 kg är handbagage. 
Har 10 kg kvar att packa, men vet inte riktigt vad jag vill slösa vikten på!!

Åker halv sju hemifrån ner till Köpenhamn, där mitt flyg går vid halv ett. Är framme i San Francisco kvart i tre tror jag, lokal tid. Där hämtar mina värdföräldrar upp mig och vi åker hem till min syster och hennes man som ska laga mat. 

Sen den 20:e så ska jag och Mary (min syster) ner till södra Kalifornien för att fira en surprise engagement party för hennes kusin, och sen ska vi bo hos min andra syster Kelsey och hennes man i Glendale, så taggad! 

Kan inte fatta att det äntligen händer. Så länge jag väntat. 


Gammal packningsbild ifrån en annan resa
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Klara!
Kikade just in på din blogg igen och OMG du åker imorgon!! Gud vad kul att du äntligen kommer iväg, du kommer ha den bästa tiden i ditt liv. Hoppas att allt är bra med dig och att du har en bra resa, skriv gärna till mig när du har kommit fram och har tid.
Kram

Svar: Hej Lisa, vad kul att höra från dig!Ja eller hur kan inte fatta det!!
Jadå, tack detsamma!
Jadå det ska jag göra!:)
Kram
Klara Strand

2013-12-14 @ 10:19:16
URL: http://lisasalvin.blogg.se
Postat av: Nina

Åh va roligt att du äntligen kommer iväg, det förtjänar du verkligen!
hoppas du har det superbra där borta och njut av allt fullt ut, USA är så fantastiskt.

2013-12-15 @ 21:23:57
URL: http://fames.se/ninasova/
Postat av: Emelie

Jag hoppas du får det så sjukt grymt i USA nu Klara! Vi kommer sakna dig allihopa! Ha det bäst :D

2013-12-15 @ 22:13:43
URL: http://emeliewilhelmson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0