SÖMNLÖS NATT

Idag vaknade jag vid sex på morgonen. Eller rättare sagt gick jag upp då, har inte fått en blund inatt. Antar att det beror på datumet. 7 augusti.

I över ett halvår har jag trott att jag skulle sitta på det där planet just nu, så det är lite svårt att inte vara ledsen idag. Och alla tankar man har. Vad som kunde varit annorlunda. Men jag försöker se saker positivt men idag blir det svårare när de flesta andra afs:are skriver hejdå och lägger upp bilder o så.

Igår ringde AFS och frågade hur det var med mig och om jag hade frågor, de gav mig även numret till en afsstudent som fick sen ankomst förra året som jag kunde prata med, så det ska jag göra sen.

Och nu finns jag över hela USA. Så det blir så spännande att se var jag kommer hamna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0