GODKÄNDA!

NU har min värdfamilj blivit godkända av AFS, guuud vad glad jag är, obeskrivligt!!
Har fått foton på familjen och huset och information och så, de har även mailat mig!
 
Allt låter verkligen jättebra. Jag ska bo i en förort till Sacramento som heter Elk grove(har letat upp huset på google maps och allt haha), och det låter verkligen perfekt tycker jag, att inte bo i en storstad (dock hade Elk grove 155,937 invånare förra året vilket är en stoooor stoor skillnad från den lilla by jag bor i nu haha) men att ha nära in till den, tror det var cirka 1-2 mil in bara! :) 
 
Ingen i familjen röker, de är helt vanligt kristna om man säger så, går till kyrkan någon gång då och då men inte varje vecka. Mamman är sjuksköterska och pappan är veterinär. De har nära släkt och vänner i Southern California och O.C så dit kommer vi åka mycket! :) 
Två timmar till San Francisco och Sierra Nevada!
De har en hund (jag är lite rädd för hundar haha men den såg jättegullig ut!) och en pool och jag är inte helt säker men jag kanske har ett eget badrum!!! :D 
 
De verkar ha samma slags värderingar som vi har här hemma och verkar vara lite lik min egen familj så det är ju bra. :) De har tillgång till ett gym så jag slipper köpa något gymkort, de betalar i stort sett för alla slags aktiviteter och event vi gör med familjen (restaurangbesök, bio, övriga resor osv). Kläder och egna aktiviteter får jag betala själv! 
Men är verkligen suuupernöjd :D 
 
Bild från när jag besökte min utbytesstudent i Alicante i Maj 2013

Kommentarer
Postat av: Cecilia - träning & foto ☆

Åhhh så kul!!!

2013-08-30 @ 00:09:53
URL: http://ceciliasj.blogg.se
Postat av: Nina

Åh vad kul du kommer få det! Är så glad för din skull :D
Kommer sitta här hemma i tråkiga Sverige och bli avundsjuk på dina äventyr, men blir kul att läsa!
Skönt att det ordnade sig och att du kommer iväg.

Svar: tack så mycket! Haha precis vad jag kände förra året när jag läste alla utbytesbloggar! ;) Jaa verkligen superskönt!
Klara Strand

2013-08-30 @ 16:46:10
URL: http://fames.se/ninasova/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0