SAN FRANCISCO

De senaste dagarna har varit toppen!:)
Jag har mest varit med Zoe, Jared, Will och Ifeanyi. Vi har mest bara hangt utomhus, haft picknick i parken och bara njutit av solen helt enkelt. Nu har Zoe akt till Kina, sa kommer kannas lite tomt nu!

I sondags akte jag, mom & Lucia till San Fran!
Vi shoppade och akte runt pa en sightseeing buss som tog oss till de storsta sevardheterna.
Fisherman's wharf, pier39, Chinatown, Little Italy & Golden Gate bridge bland annat!
Det var riktigt blasigt och kallt om man jamfor med Elk Grove! 30 Fahrenheit kallare..
Traffade 3 svenska familjer random pa gatorna! Forsta gangen sen nyar jag gjort det, och min svenska ar ju inte lite ringrostig..gud kunde knappt formulera mig haha ett under att de forstod vad jag sa for det gjorde knappt jag sjalv.

Vet inte riktigt vad mer jag kan skriva forutom att det var en mysig resa! Lite odetaljerat inlagg kanske hehe my bad..
Pavagen hem stannade vi vid Jelly Belly Jelly Bean Factory.
 



Kommentarer
Postat av: Joel

Pff, Farenheit, vilken skämtenhet! 17 grader Celsius tror jag du menade.

2014-06-09 @ 15:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0