TANKAR OM USA

Första inlägget på den här bloggen. 
Just nu är det 136 dagar kvar tills jag åker, kan inte fatta det. 
Jag beslutade redan i augusti att jag ville bli utbytesstudent och nu är det redan mars. 
Tiden har gått så fort och nu är det inte så lång tid kvar. 
Det börjar kännas mer verkligt, har fått mina flygbiljetter nu och åker redan den sjunde augusti om allt går som det ska. 

Jag åker med afs, där jag fick önska ankomstflygplats. Jag kunde välja mellan New York, Los Angeles, Houston, Chicago och Washington. Mitt förstahandsval var Los Angeles, vilket jag fick. 
Det innebär att jag kan hamna i Hawaii, Colorado, Californien, New Mexico eller Arizona. 
Var jag hamnar får jag reda på när jag får min värdfamilj. 

Det är olika från dag till dag hur jag känner, vissa dagar är utbytesåret allt jag tänker på, och jag vill åka nu! 
Medan jag andra dagar känner att jag inte vågar och vill stanna kvar i "tryggheten" med min familj och mina vänner. Men i slutändan vet jag att det är rätt beslut att åka. 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0